HY!!

hy..wie gez euch?sry das i jz scho so lang nimma was gschriebn hab..hab irgendwie nie zeit ghabt...aba dafür schreib i jz was...also..bei mir gibts eigentlich nix neues...bin no imma mim dominik zam(ned da holzer, an alle die das jz glaubt ham)ja..bin a grad bei ihm zaus!!!!
ja...das wars eigentlich auch..in den ferien tut sich halt ned gar so viel..ja meine sis fahrt genau in einer woche für 3 weeks nach england..boah..i kann euch jz scho sagn das is so was vo vü vermissn werd..
naja..sonst gibts eigentlich nix erzählenswertes...
aja @ soso: wennst das liest meld di bitte..i hab ja jz scho so lang nix mehr vo dia ghört!!!!!
bussals lieb euch
steffL
24.7.06 11:43
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen


Gratis bloggen bei
myblog.de

Startseite Über... Gästebuch Kontakt Archiv Abonnieren GeDicHtE BILDER friends

The page

Other People

Herrsteller

target="_blank">Freak